Handelsbetingelser

STILK Copenhagen /V Mathilde Malou Bjerregaard
CVR. Nr. 42740179
Gasværksvej 1
1656 København V
Tlf 24650347
E-mail: info@stilk.dk

Betaling

STILK Copenhagen modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, MobilePay, Applepay og faktura for CVR-nr.
Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i DKK. og inkl. moms.

Leveringsbetingelser

Det er muligt at afgive bestilling frem til kl. 10.00 til levering samme dag. Levering kan ikke finde sted om søndagen (på nær; Fars Dag, Mors Dag og Valentines Dag.)

Buketterne leveres af en ekstern blomstertransport, som vi samarbejder med.

Vi leverer inden for hele Storkøbenhavn: (1050-2920)
Albertslund, Allerød, Avedøre, Bagsværd, Ballerup, Birkerød, Bistrup, Bregnerød, Brøndby, Brønshøj, Charlottenlund, Dragør, Dyssegård, Farum, Frederiksberg, Gentofte, Gladsaxe, Glostrup, Greve, Hareskov, Hellerup, Herlev, Holte, Hvidovre, Høje Taastrup, Hørsholm, Ishøj, Kastrup, Klampenborg, Kokkedal, København, Lillerød, Lyngby, Måløv, Mørkhøj, Nivå, Nordvest, Nørrebro, Nærum, Rungsted, Rødovre, Skodsborg, Skovlunde Smørum, Sydhavnen, Søborg, Søllerød, Taarbæk, Tårnby, Valby, Vallensbæk, Vanløse, Vedbæk, Vesterbro, Virum, Værløse, Østerbro.

Pris for levering ligger fra 65 kr inkl. moms.

Levering af begravelsesbinderi

Ved levering til begravelse skal tidspunkt på dagen altid oplyses. Bestillinger på buketter, kranse og lignende med bånd skal afgives senest dagen før inden kl. 12.00. Finder begravelsen sted en mandag, skal bestillingen afgives senest fredag kl. 16.00.

Hvis modtageren ikke er hjemme

Har du givet mulighed for at vi kan sætte bestillingen uden for døren, gøres dette. Vi kan dog ikke erstatte evt. bortkomne bestillinger efter levering. Hvis det vurderes at temperaturen er for høj eller lav, til at sætte blomsterne uden for døren, tages den med tilbage til butikken, hvor vi kontakter afsender. Ligeledes kan der forekomme situationer hvor vi ikke sætter bestillingen udenfor døren, hvis vi vurderer at det ikke er forsvarligt at efterlade bestillingen. Hele bestillingen tages med tilbage til butikken, og der tages kontakt til afsender.

Er bestillingen til en etageejendom, eller anden ejendom, hvor det ikke er muligt at komme ind i opgangen, tages bestillingen med tilbage til butikken (primært pga. af aflåste hoveddøre til trappeopgange) forsøges modtageren kontaktet pr. telefon – hvis du har i din bestilling oplyst modtagerens telefonnummer.

For alle bestillinger

Levering på bestemte tidspunkter af dagen kan ikke loves, men vi gør selvfølgelig alt hvad vi kan, for at opfylde dine ønsker. Vi leverer ikke uden for butikkens åbningstider eller når vi har ferielukket. Vores ferielukninger vil altid være at finde på hjemmesiden, instagram og google. Normalt leverer vi dine blomster, gavekurve, planter og des lign. inden for almindelig butiks-åbningstider. I travle perioder kan det ske at leveringer også vil blive leveret mellem 18-19. Alle leveringer til firmaadresser forsøges leveret inden kl. 16.00.
Bemærk, at der kan være dage på året, hvor ovenstående leveringstider ikke kan garanteres, så som på Valentines dag, Mors dag og Fars dag.
Levering af ordrer til hospitaler, Plejehjem, hoteller, firmaadresser, ankommende eller afsejlende skibe kan ikke garanteres, da det ikke altid er muligt at levere til modtageren personligt. Vi gør opmærksom på, at kunden i forvejen må acceptere at betale for en ordre, der måske ikke når frem til modtageren.
Alle priser og gebyrer er inkl. moms.

Fortrydelsesret

Der er som udgangspunkt ikke fortrydelsesret på afskårne blomster og buketter, da der er tale om levering af unikke og håndlavede produkter, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt, jf. Forbrugeraftalelovens § 18, stk. 2, nr. 1 jf. § 7, stk. 2, nr. 1. Dog tilbyder vi at du kan fortryde din bestilling helt frem til den sidste hverdag kl. 16, før leveringsdagen ved at ringe til butikken på 24650347
For vin, chokolade og andre fødevarer der leveres, er der ingen fortrydelsesret, da der er tale om levering af fødevarer, drikkevarer eller andre varer til husholdningens løbende forbrug.

Reklamationer

STILK Copenhagen garanterer, at en blomsterhilsen leveret gennem STILK er frisk ved modtagelsen, at udbringning sker på den ønskede dag og at værdien af blomsterne svarer til det bestilte. Eventuelle reklamationer, skal rettes til STILK Copenhagen, Gasværksvej 1, 1656 København V, på mail: mathilde.bjerregaard@stilk.dk eller telefonisk på 24650347. En sådan reklamation skal finde sted senest første hverdag efter leveringsdagen, og vurderingen vil i alle tilfælde bero på varens art og naturlige holdbarhed.

Databeskyttelsespolitik og cookies
STILK behandler personoplysninger om vores brugere og anvender cookies på hjemmesiden – læs mere her

 

Scroll to Top